תנאי ביטול ההזמנה וקבלת החזר/החלפה

  • ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר
  • הודעה על הביטול תימסר בדוא”ל joy@joybox.co.il
  • המוצר יוחזר באריזתו המקורית
  • בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר בכתובת החברה בדרך המכבים 58 ראשון לציון, תוך 3 ימי עסקים מיום בקשת הזיכוי הכספי ובתיאום מראש בלבד
  • בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע ואו כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו במעמד קבלת המוצר בכתובת החברה, בניכוי עלות המשלוח (29 ש”ח) כמפורט בתקנון וכן יחולו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר לכתובת החברה על חשבון הצרכן. למעט מזון יבש
  • במזון יבש – ניתן להחזיר את השק תוך 2 חודשים מיום הרכישה, באריזתו המקורית בלבד אז יתקבל זיכוי מלא לקניה בחנות (בצריכת עד 20% מתכולת השק)
  • לא ניתן להחזיר מוצרים שבוצע בהם שינוי והתאמה אישית (כגון תגי שם)
  • החברה היא בעלת שיקול הדעת בעניין מצב הסחורה שהוחזרה ויש להתייחס לתנאים אלו בכללותם בלבד – כל מקרה לגופו.
  • הטיפול בהחזרות/החלפות יתבצע עד 14 ימי עסקים ממועד החזרת המוצר.