Skip to Content Contact Us

שאלות חשובות

איפה ההזמנה שלי?

במידה וביצעתם הזמנה באתר, ההזמנה שלכם עוברת את התהליך הבא:

  1. קבלה ואישור – ההזמנה עוברת אלינו ותיכנס היישר לטיפול, השלב בו הנציגים אורזים את החבילה ודואגים שהיא תועבר בהתאם לשיטת האיסוף אותה בחרתם.
  • שילוח – החבילה נמצאת בידי חברת המשלוחים ועוברת מיון לאיזורי החלוקה השייכים אליכם, לאחר המיון החבילה תעבור לשליח אשר ימסור את החבילה עד לפתח הבית שלכם.
  • ניתן לעקוב אחרי החבילה בכל השלבים הללו באמצעות מספר המעקב שנשלח אליכם ב-SMS עם יציאתה מאיתנו.
  • את מספר המעקב יש להזין בכתובת http://185.241.7.143/baldar/deliverystatus.aspx – שם תוכלו לראות את סטטוס ההזמנה.

 

  • איסוף – לאחר שלב 1, החבילה ממיונת על ידנו ומועברת לסניף ממנו בחרתם לאסוף את החבילה.
  • עם הגעת החבילה לסניף, תקבלו SMS למספר הטלפון אותו הזנתם עם הודעה על הגעתה.

מתנה בכל רכישה
Heart Fill
חיים ונושמים בעלי חיים
רכישה מאובטחת
שירות לקוחות V.I.P
משלוחים מהירים לכל הארץ
Back top top
אהלן! איך אפשר לעזור? 💜💙 16:12