Skip to Content Contact Us

תזונה טבעית לכלבים – המדריך למתחיל

כל בעלי הכלבים רוצים את הטוב ביותר עבור הכלבים שלהם וזה כולל תזונה איכותית שתשמור עליהם בריאים ומרוצים לאורך שנים רבות. אבל הבחירה במזון המתאים עבור ידידנו על ארבע היא לא פשוטה. יש חברות רבות בשוק והרבה הבטחות על איכות וטעם, אבל לא כל סוגי המזון באמת מספקים את הרמה הגבוהה הנדרשת.

אחד הפתרונות הקיימים בשוק היא תזונה טבעית לכלבים המיוצרת בצורה אחראית, ללא מרכיבים מפוקפקים כמו חומרים משמרים, טעמים מלאכותיים ומזון מהונדס. התזונה הטבעית עשויה לסייע במניעה של בעיות בריאות ולעודד אכילה בהתאם לצרכים האמיתיים של הכלב.

Untitled Design (5)

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים מזון טבעי לכלבים

קודם כל, יש לזכור שלא כל מוצר שכתוב עליו “טבעי” הוא באמת כזה. יש מעט מאוד פיקוח בתחום הזה ולכן חברות שונות משתמשות בסימון על אף שהוא לא מתאר במדויק את מרכיבי המזון.

מה כן נחשב טבעי? מזון טבעי לכלבים לא כולל מרכיבים מלאכותיים, מלבד ויטמינים ומינרלים. כמו כן, אוכל טבעי לא יכיל כימיקלים, חומרים משמרים או תוצרי לוואי. על מנת לבחור את המזון המתאים ביותר עבור הכלב שלכם, יש לקרוא היטב את המידע על גבי האריזה, וליתר דיוק, את רשימת הרכיבים (ולא את המידע השיווקי).

אוכל טבעי לכלבים צריך להכיל אחוז גבוה של חלבון מהחי בתוספת מרכיבים טבעיים נוספים כמו ירקות, פירות, זרעים ודגנים ללא גלוטן כמו אורז. כמו כן, ישנן חברות שמשלבות שמנים איכותיים כמו שמן דגים או שמן קוקוס בתערובת אשר מסייעים לעיכול ולמראה הפרווה.

בדומה למזון של בני אדם, ככל שהאוכל פחות מעובד, יותר טרי ומכיל פחות מרכיבים מלאכותיים ודגנים כך הוא טוב יותר עבור הכלבים. חברות מזון טבעי אף מפרסמות את המזון שלהם כמזון בטוח לאכילה לכלבים ולבני אדם כאחד כיוון שהוא מכיל רק מוצרים איכותיים וטבעיים.

ישנם תומכים רבים לתזונה טבעית, במיוחד בשנים האחרונות בהן כולם עסוקים יותר בקשר בין תזונה מאוזנת לבריאות. האכלה טבעית לכלבים תורמת לבריאות העור והפרווה, מפחיתה בעיות עיכול ובעיות בריאותיות נוספות.

אחד החסרונות העיקריים בתחום הוא נושא הפיקוח על איכות המוצרים. מזון טבעי שלא יוצר בתנאים קפדניים ובפיקוח וטרינרי עשוי להוביל לתזונה לקויה. לכן, בעלי הכלבים צריכים לקחת את האחריות לידיהם ולבדוק שהאוכל באמת טבעי ומתאים לכלבים ולא רק משווק את עצמו ככזה.

אם אתם מחפשים מזון טבעי לכלבים שלכם, אנחנו בג’וי בוקס נדע לעזור ולהציע לכם ממגוון המוצרים האיכותיים ביותר בשוק האוכל הטבעי. לצפייה במוצרים שנבחרו בקפידה מתוך הכרות רבת שנים עם התחום וניסיון אישי לחצו כאן.

ג’וי בוקס הוא עסק למוצרי מזון לחיות מחמד שנולד מתוך אהבה ענקית להולכים על ארבע ורצון להעניק לכם, אוהבי בעלי החיים, מקום בו תוכלו למצוא מוצרים איכותיים ושירות אמין וידידותי.

 

מתנה בכל רכישה
Heart Fill
חיים ונושמים בעלי חיים
רכישה מאובטחת
שירות לקוחות V.I.P
משלוחים מהירים לכל הארץ
Back top top
אהלן! איך אפשר לעזור? 💜💙 16:12
דילוג לתוכן