Skip to Content Contact Us

רתמה מומלצת לכלב

מחפשים רתמה מקצועית לכלב? הגעתם למקום הנכון. באתר joy-box תוכלו למצוא מגוון רחב של רתמות המעוצבות במיוחד נגד משיכות ומונעות גרימה של נזק לגופו של הכלב. הכל במחירים המשתלמים בישראל, שירות מקצועי ומשלוח מהיר עד לפתח הבית. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא.

 

נחנקנו כבר – בעיתיות הקולר הרגיל

מאז ומעולם נחשב הכלב לחברו הטוב ביותר של האדם, ובהתאם ניסה האדם לסמן את הכלבים הנמצאים תחת חסותו. תחילה סומנו הכלבים בעזרת בד או חבל, בהמשך פותחו הקולרים המודרניים אותם אנו מכירים היום. הקולר הוא מוצר שימושי ונוח, קל לעשות בו שימוש והוא עושה את עבודת הסימון בצורה מיטבית, אך בזמן משיכה אגרסיבית של הכלב, הקולר הקלאסי עשוי להפוך לפריט מזיק ומסוכן. הקולרים שממוקמים בדיוק על צוואר הכלב עשויים להביא לחנק, לנזק בחוליות הצוואר ובאופן כללי הם אינם נעימים ואינם אפקטיביים נגד משיכות חזקות. 

רתמה לכלב

הפתרון לבעיית המשיכות הגיע בצורת רתמה מיוחדת אשר מולבשת על גופו של הכלב ומשנה את מוקד המשיכה. הרתמה מומלצת על ידי וטרינרים ומאלפי כלבים, היא מוכרת כמונעת משיכות, מונעת פגיעות בצוואר ועיצובה נוח במיוחד כך שהיא אינה מפריעה לתנועת הכלב – אלו הם היתרונות המרכזיים של רתמות.

  • רתמה לכלב נגד משיכות – הרתמה מולבשת על גופו של הכלב, לכן משיכת הרצועה הופכת לאפקטיבית יותר ומוקד המשיכה נפרש על פני מרכז גופו של הכלב. 
    • מונע נזק – בניגוד לקולר סטנדרטי אשר ממוקם על צווארו של הכלב, רתמה ממוקמת על מרכז גופו וכך בעת משיכה אין סכנה לצוואר או ליתר חלקי הגוף. 
  • נוחה לשימוש – רתמות נוחות לשימוש הן מבחינת בעלי הכלבים והן מבחינת הכלבים עצמם. הרתמה מעוצבת בצורה קלה ללבישה, ניתן להשאיר אותן על גופו של הכלב בדומה לכל קולר אחר והיא אינה מפריעה לתנועת הכלב. 
  • מתאים לרוב סוגי הכלבים – יתרון נוסף של הרתמות הוא המגוון הגדול שלהם והעובדה שעיצובם מתאים למרבית גזעי וסוגי הכלבים. הרתמות מגיעות בשלל צבעים, עיצובים ודגמים. 

 

סוגי רתמות לכלבים

ישנם סוגים רבים של רתמות ויצרנים רבים – טובים יותר וטובים פחות. באתר שלנו תוכלו למצוא את הרתמות לכלבים הטובות והאיכותיות ביותר בעולם: 

  • רתמת perfect – מלאה ומרופדת – רתמה איכותית ומרופדת אשר מעבירה את לחץ הרצועה מהצוואר למרכז גופו של הכלב בצורה מיטבית, משולבת עם טכנולוגית אנטי-שוק שמיועדת להגנה מלאה על גופו של הכלב תחת זעזועים. 
  • Camon dynamic – רתמה ניואופרן – רתמת ספורט והליכה נוחה במיוחד, מעוצבת לצורך מניעת שפשופים וגירויים בעור. הרתמה נוחה במיוחד לאילוף, ספורט והליכה. כוללת טבעת חיבור לרצועה אשר נעה בצורה חופשית לאורך כל תווי הרתמה, על מנת לאפשר תנועה מלאה ללא הסתבכות ברצועה.
  • מקס אנד מולי – רתמה מרופדת – מגוון של רתמות איכותיות במיוחד בשלל עיצובים צבעוניים ומטריפים. רתמה באיכות ייצור גבוהה במיוחד מבית היוצר של אחת החברות המובילות בעולם למוצרי כלבים וחתולים. 
  • מקס אנד מולי – רתמה Q-FIT – רתמה מקצועית בעיצוב צבעוני, קלת משקל, נוחה במיוחד וקלה להלבשה מהירה ויעילה. ניתנת לרכישה במגוון גדלים וצבעים. 
  • Doco – רתמה מלאה רשת – רתמה מלאה המבוססת על בד רשת חזק ואיכותי. בעלת ריפוד נוח במיוחד ויכולת העברת לחצים מהצוואר למרכז הגוף בצורה מיטבית ואידיאלית. רתמה זו עשויה מחומרים רכים אשר שומרים על פרוות ועור הכלב. 

 

למי מתאימות הרתמות

הכלב שלכם לא צריך להיחנק יותר, ניתן להתאים רתמה לכל סוג, גזע וגודל של כלב. הרתמה מומלצת במיוחד על ידי וטרינרים ומאלפי כלבים מובילים ברחבי כל העולם. מחיר הרתמה משתנה בהתאם לסוג הרתמה, עיצובה והחברה המייצרת. בכל מקרה אנו ממליצים שלא להתפשר על בריאותו של כלבכם ולהשקיע במוצר אשר עשוי למנוע נזק בלתי הפיך. 

 

Joy-box – רכישה מקוונת

את כל סוגי הרתמות, כמו גם את יתר מוצרי החנות, תוכלו להשיג ברכישה נוחה ומקוונת. לרשותכם העמדנו אתר אינטרנט מתקדם, רמת מחירים אטרקטיבית, מערך משלוחים כלל ארצי וצוותים של מומחים אשר עומדים לצידכם בכל אחד משלבי הרכישה. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ. ליצירת קשר חייגו: 052-6762557. 

 

מתנה בכל רכישה
Heart Fill
חיים ונושמים בעלי חיים
רכישה מאובטחת
שירות לקוחות V.I.P
משלוחים מהירים לכל הארץ
Back top top
אהלן! איך אפשר לעזור? 💜💙 16:12
דילוג לתוכן