Skip to Content Contact Us

מה זה מזון טבעי לכלבים?

באנו לעשות סדר בבלגאנוש!

כשמדובר בטיפול בילדים הפרוותיים שלנו, אחד ההיבטים החשובים ביותר, הוא התזונה שלהם!

בדיוק כמו בני אדם, כלבים זקוקים לתזונה מאוזנת, מגוונת ומזינה כדי לשמור על בריאות טובה, אנרגיה חיובית ומצב רוח מרומם.
אחת הדרכים להשיג זאת היא על ידי האכלת מזון טבעי לכלבים.

אז מהו בעצם מזון טבעי לכלבים?

למרות שהכלבלבים שלנו לגמרי מבויתים וחלק מהמשפחה, גנטית הם בעצם 99% זאבים 😅 מתוך הבנה זו, התפתחה בשנים האחרונות גישה עולמית, שכלבים אמורים לאכול מזון המדמה ככל הניתן את מה שהזאבים אוכלים בטבע, מכיוון שהם חולקים את אותה מערכת עיכול ואת אותם צרכים תזונתיים.

מזון טבעי לרוב יהיה מזון רטוב (שלא עבר תהליכי ייבוש), מעין עיסה או קציצה, ויכיל תערובת של בשר/עוף/דגים איכותיים, פירות, ירקות ודגנים, המעובדים באופן מינימלי ובצורתם הטבעית ככל הניתן.

הורים לכלבים מדווחים על יתרונות רבים לאחר מעבר לתזונה טבעית:

מערכת העיכול
מזון טבעי נקי מתוספים מלאכותיים למיניהם, מה שמקל על מערכת העיכול אצל הכלבים. דבר זה יכול לסייע בהפחתת בעיות במערכת העיכול ולעזור נגד נפיחויות, עצירויות, צואה רכה וכו’…

עור ופרווה
מזון טבעי לכלבים עשיר בחלבון וחומצות שומן בריאות ואיכותיות – אלה יכולים לעזור ולשפר את מראה העור והפרווה. הורים לכלבים מדווחים על הפחתה בנשירה, והפחתה באלרגיות, גירודים ופצעים בעור במקרים של כלבים בעלי רגישויות.

טעימות גבוהה
ברוב המוחלט של המקרים, מזון טבעי יהיה טעים ואטרקטיבי יותר עבור הילדים הפרוותיים, מה שהופך כל ארוחה לחוויה נעימה ומגוונת בשבילם.

בריאות כללית
מחקרים מראים כי האכלת הכלבים שלנו במזון טבעי יכולה לשפר את מצבם הבריאותי ולתרום לרווחה הכללית שלהם. התזונה הטבעית יכולה להפחית את הסיכון למצבים בריאותיים כרוניים כמו השמנת יתר, סוכרת ומחלות לב.

חשוב לומר שהאכלת תזונה טבעית לא תתאים לכל הכלבים או לכל המשפחות
העלות לרוב תהיה מעט גבוהה יותר, וההתעסקות לעיתים מצריכה יותר זמן והשקעה.
בנוסף, ישנם כלבלבים שגופם אינו מעכל מזון טבעי כראוי, או שסובלים מבעיות רפואיות אשר מצריכות מזון ספציפי/רפואי/מיוחד כזה או אחר.

אנחנו בחרנו אצלנו בבית לגוון בתזונת הכלבים שלנו, בין מזון יבש לטבעי, ובין מתכונים וסוגי חלבונים על מנת לייצר לילדים תזונה מלאה, מאוזנת ומגוונת ככל האפשר ואצלנו זה עובד מעולה!

לסיכום
אין באמת שחור או לבן בכל מה שקשור בתזונה. מה שהכי חשוב הוא ההתאמה, וכמונו בני האדם, כל כלבלב הוא אינדיבידואל בעל העדפות וצרכים שונים מחברו. חשוב שנהיה ערניים וקשובים לצרכים של הילדים הפרוותיים שלנו, וכשאנחנו מנסים משהו חדש, נשים לב אם יש לו השפעה על הצואה, הפרווה והעור, האנרגיות והחיוניות, לטובה או לרעה.

כמו כן, בכל מזון, גם אם במזון יבש וגם אם בטבעי, תמיד קראו את רשימת הרכיבים על האריזה! חפשו כמויות גבוהות של חלבון מן החי, פירות וירקות בצורתם הטבעית, פחמימות איכותיות, מרכיבים מלאים ועשירים בערכים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים וכד’…

עדיין לא סגורים על המזון שבו תרצו להאכיל את הילד הפרוותי שלכם?
דברו איתנו ויותר מנשמח לעזור!

מתנה בכל רכישה
Heart Fill
חיים ונושמים בעלי חיים
רכישה מאובטחת
שירות לקוחות V.I.P
משלוחים מהירים לכל הארץ
Back top top
אהלן! איך אפשר לעזור? 💜💙 16:12
דילוג לתוכן