Skip to Content Contact Us

צעצועי נשיכה לגורים – צעצועי הלעיסה הטובים ביותר לגורי כלבים

גורי כלבים נוהגים לחקור את העולם באמצעות הפה שלהם, כך שניתן להניח שהם ילעסו בשמחה כל דבר שהם יכולים לנעוץ בו שיניים. למרבה הצער, זה יכול לכלול גם את הנעליים החדשות והיקרות שרכשתם ממש לפני יומיים. אולם החדשות המעודדות הן, שאם תדאגו לספק לכלבלב שלכם צעצועי נשיכה לגורים, גם תפחיתו את אי השקט שלו בתקופה שבה השיניים שלו מתחלפות, וגם תחסכו מהנעליים ושאר החפצים בביתכם הרס פוטנציאלי.

על הצורך במשחקי נשיכה לכלבים צעירים וגורים
בתקופה בה גורי כלבים גדלים, מגיל חודשיים עד גיל 10 חודשים בערך, חשוב לתת להם צעצועי נשיכה לכלבים, על מנת למנוע הרס מיותר של חפצים, בגדים, נעליים ורהיטים בבית. צעצוע נשיכה לכלב, יסייע לגור שלכם לפרוק אנרגיה מבלי לחרב את הבית, ויקל על תחושת אי הנוחות שגורים נוטים לפתח בחלל הפה, ממש כמו תינוקות אנושיים, כאשר השיניים שלהם מתחלפות והחניכיים נוטות להיות רגישות.

כך צעצועי נשיכה לכלבים מסייעים בחינוך הכלב להרגלים נכונים
שימוש במשחקי נשיכות נועד גם להרגיל את הכלב לשחק בצעצועים שהוקצו לו בלבד במקום לנשוך מתוך משחק עם אנשים או חיות מחמד אחרות שנמצאות בסביבתו.

צעצועים לגורים שתורמים לחיזוק הקשר של הכלב עם הבעלים
ישנם גם צעצועים לגורים ולכלבים אינטראקטיביים המעוצבים למשחק משותף בינכם לבין הכלבלב שלכם לדוגמא משחק משיכה בחבל או משחקי כדור לכלבים למשחקי זריקה ותופסת כך שתוכלו לקחת חלק פעיל במשחק עם כלבכם ולחזק את הקשר ביניכם.

למה חשוב לשים לב כשקונים צעצוע לכלבלב?
ברכישת צעצועים לכלבים ולגורים בפרט, חשוב לוודא שמדובר בצעצועים באיכות טובה, המתאימים לגילו של הכלב ולגודלו. בחירת סוג הצעצוע המתאים לגיל של כלבכם, היא חיונית להתפתחותו התקינה והבריאה של הגור שלכם, כמו גם לאילוף מוצלח שלו והרגלתו לפעילות גופנית בריאה.

בנוסף, חשוב לוודא שגודל הצעצוע תואם את גודל הכלב, משום שצעצועים קטנים מדי עלולים להיות מסוכנים וצעצועי גדולים מדי יכולים להיות לא רלוונטיים למשחק עבור הכלב.
לכן הקפידו תמיד לקרוא את הנחיות היצרן כדי לוודא שהצעצוע שלפניכם מתאים לגיל ולגודל של הכלבלב שלכם, ושהוא בטיחותי עבורו לשימוש.

צעצועי לעיסה לכלבים – ממה חשוב להיזהר?
לא משנה איזה סוג של צעצוע נשיכה תבחרו עבור הגור שלכם, חשוב תמיד להיות בהשגחה בזמן המשחק, מפעם לפעם לבדוק את הצעצועים, שלמותם ותקינותם. אם נראה שאחד הצעצועים של הכלב שלכם קרובים לנקודת השבירה, זה הזמן הנכון להיפטר מהצעצוע ההרוס ולהחליפו בצעצוע לעיסה חדש.

צעצועי נשיכה מומלצים לכלבים זה Joybox!
צעצועים לגורי כלבים הם פריט חובה בכל בית שמצטרף אליו כלבלב חדש. לא רק שהם מספקים טונות של בידור לבן המשפחה החדש והשובב שלכם, אלא שהם גם שימושיים בתור כלי עזר להרגעת גורים אנרגטיים, ובפרט בתקופת בקיעת השיניים הקבועות שלהם. גורי כלבים, נוטים כאמור, לשחק עם כל דבר שנקרה בדרכם, והבחירות שלהם הן, איך לומר? לא תמיד אידיאליות. לכן כדאי לוודא שיש לכם מלאי של צעצועים איכותיים לכלבים בהישג יד.

אז איזה צעצוע מומלץ לקנות לגור ומה יכול לעזור בתקופת הגוריות?

ישנם כמה סוגים פופולריים ומומלצים במיוחד של צעצועים לכלב, וביניהם:

  • צעצועי לעיסה איכותיים כגון בנבון צעצוע לעיסה לכלבים, קרן אייל של ספאנקי פאפ ועוד
  • טבעות דנטליות איכותיות
  • משחקי חשיבה ופאזלים לכלבים אשר עוזרים בהתפתחות המוח
  • צעצועי לעיסה מגומי קשיח
  • נשכנים לכלבים
  • בובות צעצוע לכלב
  • כדורים למשחקי זריקה לכלבים
  • משחקי משיכה לכלבים
  • עצמות לעיסה איכותיות

אצלנו ב- Joybox תוכלו למצוא את כל סוגי הצעצועים הללו, לצד מגוון סוגים נוספים של צעצועי נשיכה מומלצים ממותגים מובילים כמו Kong, ג’ולי פטס, בנבון, פט סטייגס, ספאנקי פאפ, זיפי פוז,פולר ועוד מלא!

אהבתם? זה הזמן לצפות בקטלוג הצעצועים שלנו לגורים ולפנק את כלבכם בשעות רבות של תעסוקה והנאה!

מתנה בכל רכישה
Heart Fill
חיים ונושמים בעלי חיים
רכישה מאובטחת
שירות לקוחות V.I.P
משלוחים מהירים לכל הארץ
Back top top
אהלן! איך אפשר לעזור? 💜💙 16:12
דילוג לתוכן