Skip to Content Contact Us

צעצועי חשיבה לכלבים – הצעצועים שאתם חייבים להכיר

פיתוח יכולות קוגניטיביות, גירוי רב והתעסקות למשך שעות רבות – אלו הם רק חלק מהיתרונות הרבים של משחק עם צעצוע חשיבה לכלב. על מנת שתוכלו לבחור בצעצוע הטוב ביותר, צוות המומחים שלנו אסף עבורכם חמישה משחקים חכמים לכלבים שאתם פשוט חייבים להכיר.

 

משחקי חשיבה לכלבים – מה זה בכלל? 

צעצועי חשיבה הם צעצועים אשר עוצבו, תוכננו ופותחו על מנת לאתגר את הכלב ולספק לו רובד נוסף מלבד משחק רגיל בצעצוע סטנדרטי. צעצועים אלו משלבים בתוכם אתגרי חשיבה המותאמים לכלבים והם מסייעים לפתח יכולות קוגניטיביות מתקדמות, לפתח את יכולת החשיבה והקליטה ולהעסיק את הכלב בצורה יעילה, אפקטיבית ומהנה עבורו. בעלי כלבים רבים בוחרים לתת לכלבים שלהם תרגילי חשיבה לכלבים עוד מגיל צעיר, על מנת לאתגר אותם ולסייע בהתפתחות השכלית שלהם.

 

לפני שאתם רצים לקנות

לפני הרכישה ישנם מספר דברים אליהם חשוב ומומלץ לשים לב: 

  • איכות הצעצוע – כלבים אינם ידועים ביחס העדין שלהם כלפי צעצועים ולכן הצעצוע החדש שתקנו עתיד להילעס, להיחבט ולהיגרר על הרצפה. שימו לב כי אתם רוכשים צעצוע איכותי אשר יחזיק מעמד לאורך זמן ויספק לכלב שלכם תקופת שימוש ארוכה ככל הניתן. 
  • בטוח לשימוש – בהמשך לסעיף הקודם, הצעצוע צפוי לבלות זמן רב בתוך הפה של כלבכם. לכן חשוב לברר כי הוא מיוצר מחומרים בטוחים שאינם יהוו סכנה לבריאותו היציבה של הכלב. 
  • מתאים לרמה – צעצועי החשיבה הזמינים לקנייה נתונים ברמות קושי שונות. רמות הקושי משתנות מכלב לכלב בהתאם לגזע הכלב ולגילו. שימו לב כי אתם רוכשים צעצוע אשר מתאים לרמתו השכלית וליכולותיו של הכלב.

באופן כללי לפני הקנייה אנו ממליצים להיוועץ עם איש מקצוע אשר יוכל לאפיין את רמתו של הכלב ולהכווין אתכם לסוג הצעצועים הטוב ביותר. 

 

משחק חשיבה לכלבים – צעצועים שאסור לפספס

באתר שלנו תמצאו מגוון רחב של צעצועי חשיבה לכלבים באיכות הגבוהה ביותר, מחירים משתלמים ומשלוח מהיר עד לפתח הבית. לפניכם רשימה חלקית של צעצועים אהובים במיוחד:

  • קימבו – כדור חשיבה אטום – הקימבו הוא כדור קטן בקוטר של 7 סנטימטר, הוא עשוי גומי עמיד וניתן להכניס לתוכו חטיפים. המטרה כי שהכלב ינסה למצוא את הדרך הטובה ביותר להוצאה של החטיף מהכדור. 
  • זיפי פוז – פאזל לכלבים – משחק אינטראקטיבי, מאתגר ומעניין במיוחד. הפאזל מסייע בהתפתחות הכלב ומלמד כישורי פתרון בעיות בצורה מהנה ומתגמלת. לפאזל 3 רמות קושי למען התאמה שלו לרמתו של הכלב. 
  • טריקסי – קערת רולר – משחק חשיבה מאתגר לכלבים סקרנים במיוחד, יכול לשמש גם בתור קערת אוכל בעל בסיס גומי למניעת החלקה. המשחק כולל גלגל מסתובב אליו מכניסים אוכל וקערת שלבים אליה נופלים חתיכות המזון. 
  • פאפי סמרט – פאזל חשיבה לגורים – פאזל מאתגר לגורים סקרנים, מפיג שעמום, נוח לשימוש ויכול לשמש גם במקום קערת אוכל. המוצר מגיע עם גומי למניעת החלקה, מתאים במיוחד לגורים צעירים ויספק להם שעות ארוכות של עניין והנאה. 
  • פאזל חטיפים אינטראקטיבי – פאזל מיוחד אשר ניתן להרכבה לאין ספור אפשרויות וצורות, מיועד להחבאת חטיפים ומאלץ את הכלב למצוא דרכים יצירתיות להוצאתם. אידיאלי לכלבים סקרנים וחכמים אשר צריכים הוצאה ופריקת אנרגיה.

באתר שלנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של צעצועי חשיבה לכלבים, כל אחד מהמוצרים נבחר בקפידה ונבחן לעומק על מנת לוודא כי הם עומדים בסטנדרט האיכות אותו אנו רוצים להעניק לכם ולחיות המחמד שלכם.

 

צעצועים לכלבים – מחיר 

מחיר הצעצועים הוא דינמי ומשתנה בהתאם לסוג הצעצוע ולרמת מורכבותו. בכל מקרה, אנו ממליצים שלא להתפשר ולרכוש צעצועים זולים במיוחד שכן אלו עלולים להיות מזיקים לבריאותו של הכלב ובמרבית המקרים הם אינם מיוצרים ברמה גבוהה ויוצאים מכלל שימוש במהירות.

 

Joy-box – קנייה מקוונת 

את החברה שלנו הקמנו במטרה להביא לחיות המחמד שלכם ציוד, מזון, חטיפים וצעצועים באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים משתלמים לכל כיס. את כל המוצרים שלנו תוכלו להשיג ברכישה מקוונת מהירה ונוחה. לרשותכם העמדנו אתר מתקדם הכולל; קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה והכי חשוב – משלוח מהיר עד לפתח הבית או עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם בפתרון כל בעיה או שאלה שעלולה לצוץ. ליצירת קשר חייגו: 052-6762557. 

 

 

 

מתנה בכל רכישה
Heart Fill
חיים ונושמים בעלי חיים
רכישה מאובטחת
שירות לקוחות V.I.P
משלוחים מהירים לכל הארץ
Back top top
אהלן! איך אפשר לעזור? 💜💙 16:12
דילוג לתוכן