Skip to Content Contact Us

חטיפים בריאים לכלבים – כל מה שצריך לדעת

מחפשים חטיף בריא לכלב? הגעתם למקום הנכון. באתר של “joy-box” תוכלו למצוא חטיפים טבעיים לכלבים אשר נבחרו בקפידה על מנת לוודא כי הם מכילים את כל הרכיבים הבריאים הנחוצים לתזונת הכלבים – הכל במחירים משתלמים ובמשלוח מהיר עד לפתח הבית.

תזונת כלבים לאורך ההיסטוריה

הכלב נחשב לחברו הטוב ביותר של האדם, אך לא תמיד הקפיד האדם לדאוג לתזונה טובה ובריאה של חברו הפרוותי. בעבר הרחוק ניזונו הכלבים בעיקר משאריות, חלקי בשר, עצמות ומיני מזונות אחרים. תזונת הכלבים לא הייתה מאוזנת מה שהביא למחסור בוויטמינים ומינרלים ולקיצור תוחלת החיים הממוצעת. רק מאוחר יותר הבינו את הצורך שבשמירה על בעלי החיים ובהקפדה על תזונה בריאה ומזינה עבורם. לצד המצאת הבונזו היבש, פותחו גם חטיפים ותוספי תזונה מיוחדים לכלבים אשר מוודאים סופית כי הכלב ניזון בכל הערכים התזונתיים הנחוצים לו. 

תזונה מומלצת 

הכלבים נחשבים לאוכלי בשר ולכן התזונה שלהם צריכה להיות מבוססת על מוצרים מן החי. מרבית מזונות הכלבים יורכבו על בסיס בקר, עוף, דג חזיר או חלקי חיות אחרים. מזון הכלבים מכיל חלבון רב, אך ויטמינים ומינרלים שלרוב אינם נמצאים בקערת האוכל ניתן לספק לכלב באמצעות חטיפים טבעיים ובריאים. יתרונות החטיפים הם רבים; הם קלים לשימוש, בריאים ומזינים וחלקם פותחו על מנת להעסיק את הכלב ולספק לכם שעות של שקט.

שימו לב! – מה חשוב לדעת לפני הקנייה 

לפני הרכישה ישנם מספר דברים אליהם יש לשים לב ולהיזהר מפניהם: 

  • רשימת רכיבים – על גב אריזה תופיע רשימת המרכיבים, בדומה לרשימות המרכיבים התזונתיים של חטיפים לבני אדם. שימו לב כי רשימת הרכיבים כוללת רק כמה שיותר מרכיבים טבעיים וללא חומרים כימיים, חומרים משמרים או כל דבר אחר שלא נרצה לאכול בעצמנו ובטח שלא לתת לבעלי החיים שלנו. 
  • תאריך תוקף – כאשר מדובר במזון לכלבים תאריך התפוגה הוא חשוב ביותר. חטיפים שפג תוקפם עשויים להיות מסוכנים לצריכה, לגרום לבעיות עיכול ואף לנזק המצריך ביקור יקר אצל הווטרינר. 
  • הגיל הייעודי – דבר נוסף אליו חשוב לשים לב הוא גיל הכלב לו מיועד החטיף. כלבים צעירים יותר צריכים לקבל חטיפים המותאמים לגילם מבחינת הרכב תזונתי, מרקם וקשיחות. מתן חטיף לא מתאים לכלב צעיר מדי עשוי להיות מסוכן ולפגוע בבריאותו. 

תוספי מזון לכלבים
בנוסף למזון  יבש או טבעי ולחטיפים, אנו ממליצים לתת לכלבים שלכם גם תוספי תזונה חיוניים אשר ישלימו את סל התזונה שלהם בצורה הוליסטית ומלאה. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של תוספים איכותיים המכילים ויטמינים ושמנים טהורים באיכות הגבוהה ביותר אשר יסייעו לכם לשמור על בריאותו של בעל החיים שלכם.

צריכה יומית
החטיפים אמורים להשתלב בתפריט היומי של כלבכם, מינון החטיף עשוי לנוע בהתאם לגודל הכלב, משקלו, גילו ודרך מתגמלת להתהגות. כמות הצריכה היומית מצוינת על גבי אריזת החטיפים, במקרה בו אינכם בטוחים תוכלו להיעזר בבעל מקצוע או במוכר חנות החיות. מחירי החטיפים משתנים גם הם בהתאם לסוג החטיף ולכמות הרכישה אך באופן כללי מחירם צפוי לנוע החל מכמה עשרות שקלים ועד למאות שקלים לחטיפים איכותיים במיוחד. בכל מקרה אנו ממליצים שלא לזלזל בבריאות הכלב ולזכור כי כלב בריא הוא כלב שחיי למשך שנים ארוכות יותר. 

Joy-box – ציוד מזון ומתנות לכלבים
בין אם אתם מחפשים חטיפי בקר לכלבים, חטיפי דגים לכלבים, חטיפי עוף או אפילו חטיפים טבעוניים לכלבים – תוכלו למצוא אותם בחנות שלנו במחירים אטרקטיביים ובמשלוח מהיר עד הבית. לרשותכם העמדנו אתר אינטרנט מתקדם הכולל; קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות יעילה, אבטחת מידע מתקדמת ומנגנון תשלום מאובטח, מחירים שוברי שוק, מדיניות החזרות ברורה והכי חשוב – משלוח מהיר וזהיר עד אליכם.

צרו קשר! 

את joy-box הקמנו במטרה להביא לכם את הציוד, המזון והחטיפים הטובים והאיכותיים ביותר בעולם תוך שמירה על רמת מחירים נגישה ומשתלמת. מבחינתנו גידול בעלי חיים זוהי דרך חיים, משימה קשה אך מתגמלת. נשמח לרתום את כל הידע והניסיון שצברנו במרוצת השנים על מנת להעניק לכם שירות מקצועי וחסר פשרות ולעזור לכם להבין בדיוק אילו מוצרים אתם צריכים ומה יתאים לבעל החיים שלכם. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר דרך המספר: 052-6762557. 

מתנה בכל רכישה
Heart Fill
חיים ונושמים בעלי חיים
רכישה מאובטחת
שירות לקוחות V.I.P
משלוחים מהירים לכל הארץ
Back top top
אהלן! איך אפשר לעזור? 💜💙 16:12
דילוג לתוכן